G

Dive With Me - LVNDSCAPE

小豆之家:

Come fly with me
来吧 与我比翼翱翔

We could run into the wild
我们大可冲进无际荒野
Feel the grass beneath our feet
感受脚下青草的窸窣
Let the moonlight be our guide
且让皎洁月光指引我们
Just come along with me
和我同行吧


We'll find a place by the riverside
我们将在河畔寻到栖身之所
Far from the noise and the city lights
远离喧嚣 远离都市繁乱的灯光

So give in, give in to love
所以屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
And come dive with me by the waterfall
来吧 和我潜入万丈瀑布旁的深涧
Give in, give in to love
屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
Come fly with me by the waterfall tonight
来吧 今夜与我自由翱翔于瀑布旁
Come fly with me
来吧 与我比翼齐飞
Come fly with me
来吧 与我肆意翱翔

Feel the raindrops on my skin
感受雨滴轻点在皮肤之上
While you whisper in my ear, yeah
你正在我耳畔细语
Now my body's shivering
现在我的身体不住颤抖
There's magic in the air
空气中似有魔法

We'll find a place by the riverside
我们将在河畔寻到栖身之所
Far from the noise and the city lights
远离喧嚣 远离都市繁乱的灯光

So give in, give in to love
所以屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
And come dive with me by the waterfall
来吧 和我潜入万丈瀑布旁的深涧
Give in, give in to love
屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
Come fly with me by the waterfall tonight
来吧 今夜与我自由翱翔于瀑布旁
Come fly with me
来吧 与我比翼齐飞
Come fly with me
来吧 与我肆意翱翔

Run away to the water
逃离纷繁都市 来到粼粼水边
Run away to the water
逃离纷繁都市 伫立激流之畔
Run away to the water
逃离纷繁都市 一睹水光潋滟
The waterfall
那飞流直下的瀑布

Give in, give in to love
屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
And come dive with me by the waterfall
来吧 和我潜入万丈瀑布旁的深涧
Give in, give in to love
屈服吧 顺随于这真爱
Give in, give in to love
屈服吧 听从爱的旨意
Come fly with me by the waterfall tonight
来吧 今夜与我自由翱翔于瀑布旁
Come fly with me
来吧 与我比翼齐飞
Come fly with me by the waterfall tonight
来吧 今夜与我自由翱翔于瀑布旁

Run away to the water
逃离纷繁都市 来到粼粼水边
Run away to the water
逃离纷繁都市 伫立激流之畔
Run away to the water
逃离纷繁都市 一睹水光潋滟
The waterfall
那飞流直下的瀑布

小豆之家敬上!

评论

热度(29)